Wednesday, 26 October 2011

Pasar Pudu...

Kalo korg nak tau pasar pudu ni adalah antara pasar basah yang terbesar gak la kt Kuala Lumpur ni..pak cik aku yang duk kat kajang pon sanggup pegi kt sanggup turun kl KL untuk g kt pasar pudu ni tiap2 minggu..mesti ad sebab kan knpe dia sanggup dtg dari jauh untuk gi pasar pudu ni kan..xkan xde kot pasar kt kajang tu kan..there is something special about this pasar pudu..
mcm2 ad kt pasar ni..selain sayur,daging..hotel pon ad kt pasar ni..caya x??kalo x caya cer tgok kt pic bawah ni
amacam..gempak x??kalo korg da penat2 tu bole la rilek kt hotel tu..haha..pastu peminat2 ikan pon bole dpt kn ikan2 hidup kt pasar ni
aku malas nak citer la..aku letak gambar je la,korang tgok la sendiri ea..haha
tgok ghambar last skali tu..snooker pon ad..sume gambar ni aku amik dari page Pasar PUDU..kalo nak tgok gmbar2 lain,g la page tu..kt sini pagi pasar,malam ad aktiviti lain plak heheh..nnt2 la gua citer..

2 comments:

Hishyamuddin said...

selain itu ada juga balai polis pudu.. :-)

Pa'An said...

mcm2 ada...puduraya,pudujail,pudu sentral..akan dikupas satu persatu..O.o